Dołącz do nas

środa, 11 grudnia 2013

Tarzan - Fremde wie ich



Was immer du tust                                            Zawsze to co robisz
 Ich tus wie du                                                    
robię (tak samo) jak ty
Zeig mir alles und erklär mir wie                  
 Pokaż mi wszystko i wyjaśnij jak (w domyśle: ,,działa'')
Es sagt mir gar nichts                                      
bo to nic mi nie mówi
 Und sagt mir doch soviel                              
  jednak mówisz mi tyle
Ja, ich will lernen                                            
  Tak, chcę się uczyć
Ich fang gleich an                                                
Wkótce zaczynam
´s alles so nah                                                      
to wszystko jest tak blisko/bliskie
Und doch so fern                                                
a jednak tak daleko/ dalekie
Ich seh mich schon mit ihren Augen                  
Widzę się już z jej oczami
Ich weiß dass draussen etwas auf mich wartet  
Wiem, że na zewnątrz coś na mnie czeka

Ich will es so                                                        
Tak bardzo chcę
Will was neues                                                    
 Chcę czegoś nowego
Ich will sie kennen                                              
Chcę poznać tych
Die so fremd sind wie ich                                    
,którzy są tak (samo) obcy jak ja 
Sag mir wo                                                          
Powiedz mi gdzie
Woher kommt es?                                               
Skąd to pochodzi?  
Denn ich erkenn sie
Die so fremd sind wie ich                                    
Jesteście tak obcy jak ja

Wie sie lächelt                                                    
Jak ona się śmieje
Und wie sie sich bewegt                                      
i jak się porusza
Das bewegt mich wie nie zuvor                          
To porusza mnie jak nigdy przedtem
Was ist geschehn?                                              
Co się wydarzyło/stało?
Ich sehn mich so nach ihrer Nähe                      
Tak bardzo tęsknię za jej bliskością
Solche Gefühle sind mir so neu                          
Takie uczucia są mi zupełnie nowe
Und kommen aus einer ganz andren Welt        
a pochodzicie z całkiem innego świata
Ein fernes Land und viele Freunde                
  daleka kraina i wiele przyjaciół
Ich seh noch vor mir das Abenteuer                
Ciagle widzę przed sobą podróż

Ich will es so                                                       
Tak bardzo chcę
Will was neues                                                  
 Chcę czegoś nowego 
Ich will sie kennen                                              
Chcę poznać tych
Die so fremd sind wie ich                                   
,którzy są tak (samo) obcy jak ja 
Sag mir wo                                                          
Powiedz mi gdzie?
Woher kommt es?                                             
Skąd to pochodzi? 
Denn ich erkenn sie                                        
  Ponieważ poznaje tych,
Die so fremd sind wie ich                                  
którzy są tak obcy jak ja 

Folge mir nun in meine Welt                          
 Teraz pójdź za mną w mój świat
Voller Schönheit und Harmonie                  
    pełen piękna i harmonii.
Kannst du fühlen was ich fühl?                        
Czy możesz poczuć to co ja czuję?
Nur du und ich                                                  
Teraz (tylko) ty i ja
Hand in Hand                                                    
Ręka w rękę
Woher kommst du?                                          
Skąd pochodzisz?
Sag von wo!                                                        
Powiedz, skąd!

Ich will es so                                                      
Tak bardzo chcę
Will was neues                                                  
Chcę czegoś nowego
Ich will sie kennen                                              
Chcę ich/ją poznać  
Die so fremd sind wie ich                                   
Jesteście tak (samo) obcy jak ja 
Sag mir wo                                                        
 Powiedz gdzie
Woher kommt es?                                          
  Skąd to pochodzi?
 Denn ich erkenn sie                                          
Gdyż pojąłem tych,
Die so fremd sind wie ich                                  
którzy są  tak (samo) obcy jak ja 

Ich will es so                                                      
Tak bardzo chcę



draussen - na zewnątrz
erkennen - poznawać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz